
Ekologiczne pakowanie. Jak to robimy?
Z zeszłorocznego raportu dotyczącego rozwoju usługi e-commerce wynika, że aż 77% Polaków robi zakupy online. Dla konsumentów ten sposób to ogromna wygoda i oszczędność, dla przedsiębiorców – zysk i...odpowiedzialność. Odpowiedzialność nie tylko względem klientów, ale także otaczającego nas środowiska naturalnego!
Nasza niewielka firma zdaje sobie sprawę z zagrożeń, jakie wiążą się z niepohamowaną konsumpcją dzisiejszego świata. To dlatego zajmujemy się produkcją dekoracji z przetworzonych materiałów, które są równie (jeśli nie bardziej!) piękne i trwałe co nowo wyprodukowane przedmioty. Dobro naszej Planety leży nam na sercu, dlatego odpowiednio planujemy każdy etap swoich działań: od fazy projektu po przygotowywanie zamówienia do wysyłki. Ekologiczne pakowanie było naszym priorytetem od początku istnienia działalności. W tym artykule wyjaśniamy, co i jak!
Ekologiczne sposoby pakowania w Trendychata.pl
Staramy się, aby nasze opakowania były estetyczne i przyjazne środowisku, a równocześnie doskonale zabezpieczały zakupiony produkt. Poznaj nasze ekologiczne sposoby pakowania oraz inne działania, które podejmujemy na co dzień w trosce o dobro natury!
- Ograniczamy produkcję śmieci i odpadów na każdym etapie pracy: zarówno podczas tworzenia, jak i przygotowywania zamówienia do wysyłki. Do zabezpieczania produktów używamy wyłącznie kartonów z szarej tektury oraz toreb papierowych. Nie stosujemy folii ani plastikowych taśm klejących.
- Duże elementy, np. relingi miedziane zawijamy arkusze tektury falistej lub pakujemy do kartonów, małe przedmioty – do mniejszych torebek papierowych.
- Upewniamy się, że wszystkie nasze opakowania łatwo ulegają recyklingowi. Nawet nasza taśma klejąca wykonana jest z papieru!
- Na bieżąco dokształcamy się w temacie recyklingu oraz proekologicznych sposobów działania. Wszystkie informacje sprawdzamy sami. Nie wierzymy na słowo i nie dajemy się omamić strategiom greenwashingu!
Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas, a chętnie udzielimy wszelkich dodatkowych wyjaśnień na temat ekologicznych sposobów produkcji. W komunikacji z klientami stawiamy przede wszystkim na autentyczność, transparentność i otwartość. Czekamy! :-)